.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعضای کابینه حتی کار اقتصادی مباح هم نکنند؛
نظر بذرپاش درباره کابینه روحانی

نماینده مردم تهران با بیان اینکه اولین آزمون روحانی انتخاب کابینه ای توانمند، متخصص، بانشاط، پرتلاش، ساده زیست و دست پاک است گفت: امیدواریم شاهد ارتجاع و بازگشت به عقب در حوزه مدیران اجرایی و تشکیل کابینه دولت یازدهم نباشیم و نسل جدیدی از مدیران کارآزموده، متعهد، متخصص و پویا معرفی شوند.

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، اظهار داشت: به نظر می رسد اولین آزمون آقای روحانی در عمل به وعده ها و حل مشکلات پیش روی کشور، انتخاب کابینه ای توانمند، متخصص و بانشاط، پرتلاش، ساده زیست و دست پاک است.

وی افزود: به همین خاطر نگاه ها به کابینه دولت یازدهم دوخته شده است و کسانیکه آقای روحانی آنها را به عنوان اعضای کابینه معرفی می کند، ذهنیت مردم و مجلس را در خصوص آقای روحانی سمت و سو می دهد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: طبیعتا باید عناصری برای کابینه معرفی شوند که تمام دغدغه شان کار و تلاش شبانه روزی باشد، دنبال کارهای متفرقه بیرون نباشند و حتی کار اقتصادی مباح هم نکنند، چون عرصه مدیریت اجرایی آنقدر وقت و توان آدم را می گیرد که به کارهای دیگر نمی توان رسید.

بذرپاش با بیان اینکه کابینه ای در تراز انقلاب اسلامی، توقع حداقلی مجلس از روحانی است، گفت: کابینه باید متناسب با دهه چهارم پیشرفت باشد، و با توجه به اتفاقات جدیدی که در صحنه بین المللی رخ داده، اوضاع داخلی کشور و  آرایش متفاوتی که خواهیم داشت، همچنین با توجه به فرصت های بیشمار پیش رو و تهدیدهای کشور و با نگاه به آینده تشکیل شود.

وی گفت: امیدواریم شاهد ارتجاع و بازگشت به عقب در حوزه مدیران اجرایی و تشکیل کابینه دولت یازدهم نباشیم، بلکه باید نسل جدیدی از مدیران کارآزموده، متعهد، متخصص و پویا معرفی شوند و از ظرفیت افراد باتجربه نیز در کنار آن استفاده کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.